زندگی کردن زنده بودن است life is live

یک دنیا مطلب برای زندگی خوب

زندگی کردن زنده بودن است life is live

یک دنیا مطلب برای زندگی خوب

مغناطیس درمانی

اعتقاد بر این است که انرژی بدن از طریق کانالهایی که موسوم به مدارهای انرژی می باشد جریان پیدا می کند . به این مدارهای انرژی اصطلاحاً نصف النهار های انرژی نیز می گویند . این ها رامی توان با جریان هایی مقایسه کرد که در میدان مغناطیسی وجود دارد .

به نصف النهار های انرژی می توان از طریق نقاط سرسوزنی سوراخ شده روی سطح پوست دسترسی پیدا کرد و از طریق اعتقادات طب سنتی (طب سوزنی ) وپایه واساس آن ها از قبیل نقاطی که سوزن روی پوست فرو می رود ونقاطی که فشار وارد می نمایند معالجات خود را انجام می دهند .

در مواقعی که سلامتی و تندرستی در وضعیت خوبی باشد، انرژی از طریق این نصف النهار های انرژی جریان پیدا می کند به طریقی که دارای توازن می باشد ، در مواردی که بیمار می شویم اعتقاد بر این است که دچار عدم توازن وناهماهنگی یا ایجاد موانع بلوکه شدن جریان انرژی دربدن گردیم . بسیاری از بیمای ها روی عملکرد ها و وظایف بیولوژیک سلول ها تاثیر می گذارند ، موقعی که جریان انرژی غیر طبیعی می شود ، نقاط سرسوزنی روی محیط های پیرامون سطح پوست دچار کشیدگی شده و درد می کشیم موقعی که آنها را لمس می کنیم .

این ها مواردی هستند که به Tsubos موسوم می باشد ودر طب سوزنی ، ایجاد سوراخ ها ی سرسوزنی دراین نقاط باعث می شوند که مورد تحریک قرار گیرند و به وسیله سوزن های خیلی ظریف تا ایجاد پالس های الکتریکی بنمایند و مجدداً موازنه انرژی را بر قرار نمایند .

در معالجه به روش مغناطیسی ، نقاط زیر سوراخ شده با سوزن به وسیله پالس های خیلی ظریف از انرژی الکترومغناطیسی مورد تحریک قرار می گیرند .

امروزه بدن های ما در محیط هایی پرورش یافته اند که غنی از آب اکسیژن داراست ومواد غذایی سرشار دارد و مغناطیسی نیز در آن وجود دارد . تمام سیستم های طبیعی بدن که در انسان وجود دارد از نظر ماهیت الکترومغناطیسی هستند وبه مغناطیسی طبیعی که در زمین وجود دارد پاسخ و عکس العمل نشان می دهند ، حوزه مغناطیسی طبیعی بدن های ما به وسیله جریان یون هایی که دارای بار الکتریکی هستند ایجاد می شوند که به سلول ها داخل شده یا از آن خارج می شوند وانتقال پالس های الکتریکی از طریق پوسته و غشاء سلول انجام می گیرد .

به خاطر پیشرفت سریع موجودات زنده مدرن و رشد و توسعه مداوم تکنولوژی وپیشرفت جامعه ، حوزه ژئومغناطیسی زمین در سال های اخیر نسبت به گذشته رشد خیلی زیادی داشته است . این میدان به طور مداوم توسط ما به وسیله کارهایی که روز مره انجام می دهیم و مزایایی که ما از آن بهره مند شده و به ما اعطا شده مورد پوشش قرار می گیرد ، ازقبیل ، اتومبیل ، ترن (قطارها ) هواپیما ، کشتی ها و ساختمان هایی که دارای اسکلت فلزی می باشند .

اندازه گیری هایی که فعلاً برای میدان مغناطیسی مورد استفاده قرار می گیرد موسوم به «گوس » GAUSS می باشد . که به خاطر دانشمند آلمانی وفیزیکدان قرن نوزدهم کارل گوس نامگذاری شده است .واحد اندازه گیری گوس بر اساس وپایه قدرت ونیروی است که یک آهن ربا دارد . همچنین شکل واندازه ای که برای ساختن یک آهنربا درنظر گرفته ایم می تواند روی قدرت آن تاثیر بگذارد . این یک روش معمول و طبیعی است برای به تحریک وا داشتن بدنتان تا با درد مقابله کند ، برخی از انواع دردها وبیماری ها همراه هستند با عدم توازن در این حوزه های مغناطیسی ومیدان الکتریکی وبیولوژیکی .

معالجه و درمان با روش بیو-مغناطیسی اثبات شده که بستگی دارد به عدم توازن صحیح این میدان ها و با برقراری درست آن ها یک تعداد از شرایط معمول و متداول را می توان تخفیف داد ودرد را برطرف نمود از جمله :

1-آرتروز و رماتیسم

2-درد عضلات ومفاصل

3-درد شانه و کتف

4-دردپشت (کمر ) ، سر درد ودردناحیه گردن

5-مشکلات تنفسی ، سرفه ، آسم

6- یبوست مزاج ودردشکم

7-تورم وبادکردن

8-عدم یا تأخیر در گردش خون ودفع ادرار

9-استرس وناراحتی

 

تاریخچه مختصری درباره مغناطیس درمانی:

200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد و در پیرو آن اشاره شده که ابن سینا نیز در دردهای مفصلی از مغناطیس درمانی استفاده می کرده است . جالب اینکه در زمانهای قدیم کسانی که دچار غش می شدند دور آنها خط فلزی می کشیدند .

در همین عصر خودمان نیز بارها دیده و یا شنیده ایم که کسانی که دچار هیجانات عصبی و شوک می شدند طلا را به داخل آب می انداختند و بعد آب را به خورد طرف می دادند ! باید به اطلاع شما برسانم که در همین الان نیز در ژاپن لیوانهایی هست که آب را یون دار می کند که افراد آب آشامیدنی خود را توسط این لیوانها می خورند . مثال ها فراوانند که در حال حاضر در حال تحقیق هستیم و ...

بهر حال طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زیان استفاده می شود و جالب است بدانید که طبق آمار 140 میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت گرفته اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد